برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز دراراضی کشاورزی استان تهران می شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، علی اشرف منصوری عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی و ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با اشاره به موضوع تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: حفظ اراضی کشاورزی از خط قرمزهای این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به اهمیت و ضرورت موضوع زمین اشاره کرد و تاکید کرد : اگر در اراضی کشاورزی شهرستانی ساخت و سازغیرمجاز جدید صورت گیرد دیگر قابل پذیرش نیست و با آن مدیر قطعا برخورد می شود.
وی به موضوع تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت : شهرستان ها مجاز نیستند احکام دادگاه را به دلیل نبود اعتبارات به تاخیر بیاندازد و احکامی که قطعی شده لازم الاجراست .
دراین جلسه همچنین غلامرضا تقوی، مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان تهران با جمع بندی عملکرد دوماهه شهرستان های استان تهران درحوزه اقتصاد مقاومتی و تاسیس گلخانه ها به ارائه گزارشی دراین حوزه پرداخت و گفت: موافقت اصولی با احداث 50هکتارگلخانه ، صدور 171 هکتار پروانه تاسیس گلخانه و همچنین معرفی مالکان 150 هکتاراز گلخانه ها به بانک جهت دریافت تسهیلات مالی از اقدامات این بخش می باشد.
در این جلسه هم چنین وضعیت اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در16 شهرستان استان تهران بررسی و مقرر شد، شهرستان ها به صورت روزانه نسبت به گزارش روند پیشرفت اجرای این پروژه ها را به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اقدام کنند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا