رئيس شواري اسلامي شهر اصفهان در بازديد از سازمان فاوا

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

رئيس شواري اسلامي شهر اصفهان در بازديد از سازمان فاوا:

وجود سازمان فاوا مثل سلامتي براي شهرداري است

مهندس رضا اميني در بازديد از سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان با بيان اين مطلب گفت: در پيشگاه خداوند هيچ اجر و پاداشي بيشتر از خدمت به مردم ارزش ندارند و حتي ارزش آن از قرائت قرآن در مسجدالحرام و مسجد النبي(ص) بيشتر است.

وي با اشاره به اين فرمايش حضرت اميرالمومنين(ع) که فرصت ها چون ابر در حال گذر است، ادامه داد: اگر در اين مدت محدود بتوانيم در جهت افزايش کيفيت زندگي، نشاط و شادي مردم کاري انجام دهيم، به رسالتمان عمل نموده ايم.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينکه سازمان فاوا يکي از سازمان هاي زيربنايي شهرداري است، خاطر نشان کرد: وجود سازمان فاوا مثل سلامتي براي شهرداري است، به طوريکه  انسان تا وقتي سلامتي دارد قدر آن را نمي داند.

وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر اتکاء به توان داخلي در پيشبرد اهداف کشور، اضافه نمود:  دشمنان جهت مقابله با پيشرفت ها و دستاوردهاي علمي و فناوري و تلاش هاي داخلي، با هجمه همه جانبه به سه رکن اقتصاد، فرهنگ و امنيت سعي در به زانو در آوردن ايران اسلامي دارند که خوشبختانه با اتکاء به تلاش دانشمندان و منابع داخلي تا کنون حس امنيت در کشور وجود داشته و اين امنيت به ساير ارکان حاکميت همچون آموزش، بهداشت و مذهب نيز تسري يافته است.

وي شهرداري ها را از جمله مهمترين دستگاه هاي شهري مرتبط با حاکميت و مردم عنوان نمود و تصريح کرد: امروزه شهرها همانند يک موجود زنده عمل مي نمايند و به عنوان گسترده ترين نهادي که بيشترين تماس و ارتباط را با مردم دارند، مي توانند نقش عمده اي در ايجاد احساس آرامش و امنيت مردم داشته باشند.

مهندس اميني در ادامه با بيان اينکه در اطلاع رساني خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات ضعيف عمل شده و سازمان فاوا در حوزه تبليغ و اطلاع رساني داخل و خارج از مجموعه شهرداري مظلوم واقع شده است، خاطر نشان کرد: نقش شما در ارائه خدمات به مجموعه شهرداري و مردم حياتي و اساسي است و بايد تدبير کرد که چگونه  مديران مياني و عالي را به اين باور برسانيم که تمام زندگي اداري خود را با اين حوزه تطبيق داده و از آن استفاده نمايند.

رئيس شورا با تاکيد بر ضرورت آموزش کاربردي کاربران و مديران شهرداري يادآور شد:  اقدامات و خدمات اين حوزه به کاهش هزينه ها کمک شاياني نموده و بر همين اساس بايد از هنر انتقال مفاهيم بهره برد و در معرفي خدمات حوزه فاوا و کاربردي نمودن آن در ارائه خدمت بيشتر و بهتر به مردم استفاده نمود.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه بايد به فضاي کارشناسي سازمان فاوا اعتماد نمود، اضافه کرد: به جرات مي توان گفت که حتي خود شما ارزش فعاليت هاي اين سازمان را آنچنان که ذينفعان اصلي آن لمس مي نمايند، لمس نمي کنيد.

رئيس شواري اسلامي شهر اصفهان در پايان ضمن قدرداني از زحمات مديرعامل و مجموعه سازمان فاوا تصريح کرد: در سازمان فاوا جمع فرهيخته اي حضور دارند و به همين دليل انتظار از اين سازمان بالاست و اميد است اين نوع خدمات که هيچ گريزي از آن نيست در آينده باعث کيفي شدن زندگي براي مردم شود.

پيش از سخنان رئيس شوراي اسلامي شهر؛ مهندس وحيد حيدريان، مديرعامل سازمان فاوا نيز ضمن عرض خير مقدم و قدرداني از توجه و حضور رئيس شورا در سازمان فاوا، پيرامون نقش فناوري اطلاعات در تحقق شهر پايدار هوشمند و توسعه پايدار مطالبي عنوان و ابراز اميدواري کرد تا با رهنمودهاي پارلمان شهر، شاهد پيشرفت هاي بيشتري در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري باشيم.

دکمه بازگشت به بالا