شهردار اصفهان در حاشیه کنگره بزرگداشت آیت الله مظاهری مطرح کرد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

شهردار اصفهان در حاشیه کنگره بزرگداشت آیت الله مظاهری مطرح کرد:

آیت الله مظاهری نقش مهمی در تعمیق فضائل اخلاقی بر عهده دارد/گذشت و ایثار آیت الله مظاهری ستودنی است

شهردار اصفهان با اشاره به فضائل اخلاقی آیت الله مظاهری گفت: این عالم وارسته نقش مهمی در ترویج فضائل اخلاقی بر عهده دارد و بی شک حضور این عالم عالی قدر در اصفهان مایه برکت و افتخار اصفهان بشمار می رود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد در حاشیه کنگره بزرگداشت آیت الله مظاهری بیان داشت: اصفهان از دیرباز مهد پرورش عالمان دین و ایمان بوده است و به برکت حضور این عالمان همواره در طول تاریخ درخشش فراوانی داشته و اکنون بر خود می بالد که میزبان شخصیت عالی قدری چون آیت الله مظاهری است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در هیچ برهه ای از زمان شهر زیبای اصفهان از وجود بزرگ مردان کم نظیری همچون حضرت آیت الله العظمی مظاهری خالی نبوده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: این عالم وارسته نقش مهمی در تعمیق فضائل اخلاقی در مردم اصفهان و دوری آنان از رذایل اخلاقی داشته است و بی شک جایگاه امروز اصفهان در بسیاری از عرصه ها حاصل تلاش های ایشان است.

جمالی نژاد گفت: چه بسیار مردان نیکو که در مکتب این شیخ والا مقام تلمذ کرده و خود هم اکنون از افتخارات این سرزمین به شمار می آیند و بی شک بزرگداشت شخصیت بی نظیری چون آیت الله العظمی حسین مظاهری بر همه مسئولان و مردم اصفهان امری واجب است.

وی در ادامه به وجود شخصیت هایی چون آیت الله مظاهری با عنوان چراغ روشنایی و هدایت یاد کرد و گفت: آیت الله مظاهری از مراجع حوزه علمیه قم بود که به دستور مقام معظم رهبری به اصفهان سفر نمود که این موضوع حاکی از گذشت و ایثار این شخصیت والا مقام است که به حق این شیوه و منش اخلاقی ستودنی است.

شهردار اصفهان در بخش پایانی سخنان خود به آثار و تالیفات آیت الله مظاهری نیز اشاره داشت و گفت: کتب و تالیفات بسیاری توسط آیت الله مظاهری تا کنون تدوین و جمع آوری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا