آموزش بیش از هفت هزار مدد جوی تحت پوشش کمیته امداد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان اصفهان :
آموزش بیش از هفت هزار مدد جوی تحت پوشش کمیته امداد
7هزار و 899مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان در دور های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند .
معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان اصفهان ،از بر گزاری دوره های فنی و حرفه ای برای آموزش  7هزار و 899نفر از افراد تحت پوشش ،به منظور خود کفایی   مدد جو یان بی بضاعت و کم بضاعت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛  حسن ملکوتی خواه معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان اصفهان  ، گفت :از ابتدای امسال تاکنون ،هزار و 504نفرا زمدد جو یان تحت پوشش درکانون های فرهنگی امداد و مابقی در آموزشگاه های خصوصی طرف قرارداد با این نهاد آموزش دیده اند .
وی با بیان اینکه میزان شر کت مدد جو یان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای نسبت به مدت مشابه سال قبل 30در صد افزایش داشته است ،افزود : از این تعداد 4هزار و 213نفر از مدد جو یان شهری و 3هزار و 686مدد جوی رو ستایی در کلاس های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و خود کفایی امداد شرکت کردند .
معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد،با بیان اینکه  این دوره های آموزشی با هزینه 601میلیون تو مان برگزار شده است ،گفت :این کلاس هاس آموزشی در رشته های صنایع دستی،صنفی ،خیاطی ،کامپیو تر،خد مات  و آرایشگری بر پا شده است .
وی افزود :تربیت نیروی متخصص برای بازار کار و اشتغالزایی مد د جو یان تحت پوشش از مهم ترین اهداف بر گزاری این دوره های آموزشی بوده است.
ملکوتی خواه گفت :پیش بینی می شود ، امسال  برای 14هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش با یک میلیارد و400میلیون تو مان هزینه ، دوره های آموزشی فنی و حرفه ای بر گزار شو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا