ماموران فداكار پليس ناجي راننده و سرنشين كاميون اويكو

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

ماموران فداكار پليس ناجي راننده و سرنشين كاميون اويكو

گروه استان ها_اصفهان_ ماموران وظيفه شناس و فداكار پليس راه ” دامنه” در يك اقدام به موقع جان راننده و سرنشين كاميون كشنده اويكو كه واژگون و دچار آتش سوزي شده بود را نجات دادند.

سرهنگ “جهانگير كريمي” معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در گفت و گو باخبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران تيم بررسي صحنه تصادفات پليس راه “دامنه” حين انجام وظيفه ، رسيدگي به صحنه تصادف يك دستگاه ميني بوس و روان سازي محور “تيران-داران” متوجه خروج از جاده يك دستگاه كاميون كشنده اويكو و واژگوني آن شدند.

وي با اشاره به اينكه كاميون كشنده پس از واژگوني دچار آتش سوزي شده بود ادامه داد: آتش با سرعت زياد از اطاق بار خودرو به سمت كابين راننده در حال سرايت بود كه ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ كريمي بيان داشت: تعداد چهار نفر از ماموران فداكار حاضر در صحنه با استفاده از كپسول اطفاء حريق خودروي پليس و ديگر خودروهاي عبوري و در يك عمليات شجاعانه آتش را مهار و راننده و سرنشين را از خودرو خارج كردند.

معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان افزود: اين اقدام به موقع ماموران، جان راننده و سرنشين كاميون را نجات داد كه آنها ضمن تشكر از ماموران پليس راه براي سلامتي و توفيق خدمت رساني همه سبز پوشان عرصه نظم و امنيت كشور دعا كردند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا