مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

 به گزارش روابط عمومی منطقه 7 شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری با بیان این مطلب گفت:  خیابان رضازاده حدفاصل خیابان های گلستان تا سعدی یکی از محله های محروم منطقه 7 شهرداری است که با توجه به تاکیدات شهردار اصفهان، بخشی از بودجه آزادسازی آن در بودجه امسال پیش بینی شد.
وی با اشاره به پیشرفت 25 درصدی آزادسازی خیابان رضازاده، افزود: تلاش می کنیم تا پایان امسال 50 درصد آزادسازی خیابان رضازاده انجام شود، البته در بودجه سال 96 هم اعتباری را برای آزادسازی این خیابان در نظر گرفته ایم تا سال آینده آزادسازی و احداث خیابان را به اتمام رسانده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان اظهارکرد: بازگشایی خیابان رضازاده همکاری هر چه بیشتر ساکنان این خیابان را می طلبد.
وی با اشاره به پروژه های در حال احداث این منطقه ادامه داد: پروژه احداث ادامه خیابان آل بویه حدفاصل خیابان فلاطوری تا بزرگراه چمران، اتمام ساماندهی خیابان گلستان با 3 میلیارد تومان اعتبار، پیاده رو سازی خیابان گلستان حدفاصل کاوه تا هسا و ساماندهی و بازسازی خیابان یکتا از جمله این پروژه هاست.
شاطوری همچنین از پیشرفت 99 درصدی پروژه ساماندهی بلوار ایمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه تا چند روز آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی با اشاره به ساماندهی و بازسازی ورودی شهرک ولیعصر حدفاصل میدان المپیک تا شهرک، گفت: این مسیر به طول 2 کیلومتر در 2 باند 11 متری رفت و برگشت و فضای سبزی به وسعت حدود 36 هزار متر به عرض 20 متر می باشد که قرارداد اجرای آن منعقد شده است.
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان اضافه کرد: خیابان سازی شهرک ولیعصر به اتمام رسیده و هم اکنون در اختیار شهروندان قرار دارد و قرارداد ساماندهی فضای سبز شهرک نیز امضاء و تجهیز کارگاه آن انجام شده است.
وی افزود: درصدد هستیم تا پایان سال جاری عملیات احداث فضای سبز شهرک ولیعصر را به اتمام برسانیم تا سرانه فضای سبز منطقه افزایش یابد.
شاطوری تاکید کرد: به دلیل وجود مشکلات کم آبی در شمال منطقه 7 شهرداری اصفهان، به خصوص شوری آب، عملیات عمرانی ساخت 3 مخزن آب فضای سبز در مجموع به گنجایش 7500 مترمکعب در حال انجام است و فاز 3 کلکتور فضای سبز نیز در حال آماده سازی است تا مشکلات فضای سبز شمال شهر اصفهان مرتفع شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا