شارژ کاشان کارت از طریق 5 ایستگاه در 5 نقطه از شهرانجام مي شود

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

مدیر پروژه کارت شهروندی کاشان:

 شارژ کاشان کارت از طریق 5 ایستگاه در 5 نقطه از شهرانجام مي شود

مدیر پروژه کارت شهروندی گفت: شارژ کاشان کارت از طریق پنج ایستگاه در پنج نقطه از شهر کاشان انجام مي شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کاشان، مجتبی رموزی به نحوه شارژ کارت شهروندی و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه بازیافت پرداخت و بيان کرد: تجهیز کانکس فعال بازیافت و مجهز به دستگاه POS کاشان کارت‌، آگاهی مربیان بازیافت به منظور تشریح کاشان کارت از جمله اقدامات انجام شده در حوزه بازیافت است.

وي تصريح کرد: قیمت گذاری اقلام بازیافتی، منطقه بندی شهر کاشان و اختصاص جمع آوری چند خودرو جمع آوری ویژه هر منطقه و تجهیز آنها به دستگاه‌های شارژ کاشان کارت هم بخشی دیگر از فعالیت های انجام شده در این حوزه است.

مدیر پروژه کارت شهروندی در ادامه به نشاني ایستگاه‌های شارژ کاشان کارت اشاره کرد و گفت: میدان امام رضا، ایستگاه ثابت میدان شورا، ایستگاه ثابت مسکن مهر و ایستگاه ثابت میدان 9 دی از مهم ترین ایستگاههای شارژ کارت شهروندی محسوب مي شوند.

رموزی مزایای کارت شهروندی اشاره کرد و افزود: استفاده از کارت شهروندی در سیستم پرداخت اتوبوس و تاکسی دارای مزایایی از جمله درآمد هر دستگاه اتوبوس و تاکسی، حذف نگرانی های مربوط به همراه داشتن پول خرد برای پرداخت کرایه هم برای مسافرین و هم برای رانندگان و نظارت به عملکرد و رسیدگی به شکایات شهروندان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا