به جاي بليط كاغذي، با “اصفهان كارت” به ورزشگاه نقش جهان برويد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 به جاي بليط كاغذي، با “اصفهان كارت” به ورزشگاه نقش جهان برويد

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان، مهندس فرهاد گلي گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي باشگاه سپاهان و شهرداري اصفهان، از امروز خريد بليط بازي هاي اين باشگاه با اصفهان كارت قابل انجام است.

 سرپرست اصفهان كارت شهرداري اصفهان، با بيان اينكه هواداران تيم هاي سپاهان اصفهان و نفت تهران كه امروز به ورزشگاه نقش جهان مي آيند ضمن اينكه مي توانند در محل ورزشگاه جهت خريد و شارژ “اصفهان كارت” خود اقدام نمايند به هواداران توصيه كرد به منظور جلوگيري از ازدحام و شلوغي در محل ورزشگاه و جلوگيري از ايجاد مشكلات اجرايي، “اصفهان كارت” خود را در 600 نقطه از شهر از جمله كيوسك هاي شارژ، فروشگاه ها و كليه مراكز  مرتبط؛ شارژ نمايند.

 وي بيان كرد: شهرداری اصفهان می تواند با تمامي باشگاه هاي ورزشي شهر  اصفهان در این خصوص همکاری نماید.

 مهندس گلي با اشاره به اينكه ورشگاه نقش جهان براساس مذاكره با باشگاه سپاهان اقدام به نصب تجهيزات و امكانات لازم در خصوص استفاده از “اصفهان كارت” نمود بيان كرد: در حال حاضر اصفهان كارت در كنار بليط هاي كاغذي در اختيار هواداران قرار مي گيرد اما اميدواريم به سمتي رويم كه ديگر بليط كاغذي كنار گذاشته شود.

وي در پايان تأكيد كرد: “اصفهان کارت” که تقریبا تمامی شهروندان اصفهانی با آن سروکار داشته و در اماکنی همچون اتوبوس ، تاکسی، پارکینگ های طبقاتی، باغ گلها ، شهر رویاها، قطار شهری و…. استفاده کرده اند در ورزشگاه نقش جهان به عنوان بلیط الکترونیک استفاده میشود.

:

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا