ابراز همدردی شماری از مردم زاهدان و زابل با آتش نشانان فقید ساختمان پلاسکوه

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا کارکنان واحدهای عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان و زابل در این مراسم معنوی خودجوش، خود را در غم خانواده شهدای آتش نشان حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران شریک دانستند.
نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر زاهدان نیز شامگاه جمعه به منظور تجلیل از آتش نشانان و بزرگداشت درگذشتگان و همدردی با بازماندگان و مجروحان حادثه ساختمان پلاسکو، در ایستگاه مرکزی آتش نشانی زاهدان واقع در خیابان امام خمینی (ره) حضور یافت.
شماری از مردم شهر زاهدان با حضور در ایستگاه آتش نشانی در حرکتی نمادین، به منظور همدردی با خانواده شهیدان آتش‌ نشان حادثه ساختمان پلاسکو با روشن کردن شمع و مداحی یاد و خاطر این قهرمانان آتش‌ نشان را زنده نگه داشتند.
در بیانیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زاهدان به مناسبت شهادت آتش نشانان در تهران آمده است: پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بار دیگر مردان عرصه آب و آتش حماسه آفریدند و با خون خود از جان و مال مردم حفاظت کرده و به فیض شهادت نائل شدند.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است، شهادت این غیور مردان آتش نشان را به جامعه مظلوم آتش نشانی و خانواده های صبور این عزیزان و ملت ایران تسلیت عرض می کنیم.
به گزارش ایرنا ساختمان پلاسکو تهران صبح پنجشنبه هفته گذشته دچار حادثه آتش سوزی شد و پس از ساعتی فروریخت و تعدادی از آتش نشانان در این حادثه به شهادت رسیدند.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا