نوبخت: مهمترین دغدغه دولت یازدهم اتمام طرح هاست

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان اسدآباد در استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: بعنوان سخنگوی دولت حامل سلام گرم رئیس جمهوری و هیأت وزیران به مردم متمدن و با فرهنگ استان همدان و شهرستان اسدآباد دیار سیدجمال الدین اسدآبادی هستم.
وی اظهار کرد: رفع مشکلات، شتاب بخشی در اجرای طرح های دولت و توسعه استان همدان مورد تأکید دولت است و در صورت نیاز در سازمان برنامه و بودجه به این طرح ها رسیدگی و اگر کمکی لازم بود، اعمال شود.
به گزارش ایرنا ،معاون رئیس جمهوری که به منظور بررسی روند احداث طرح راه آهن سننندج – همدان – تهران سفر خود را به غرب کشور آغاز کرده درباره اهمیت این طرح گفت: بسیاری از شهرستانها از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد و به لحاظ اهمیت این طرح در طول یک ماه گذشته دوبار مورد بازدید قرار گرفته است.
نوبخت در بدو ورود به اسدآباد مورد استقبال فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و جمع زیادی از مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.
در سفر هیات دولت به همدان بنا بر تاکید رئیس جمهوری 2 هزار میلیارد ریال اعتبارات به طرح راه آهن همدان – تهران تخصیص یافت.
طول مسیر راه‌آهن همدان ـ تهران ـ سنندج 500 کیلومتر است که 268 کیلومتر آن در محدوده استان همدان قرار گرفته است.
محمد باقر نوبخت در سفر امروز خود به همدان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان اسدآباد حضور خواهد یافت.
دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرهیختگان شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در سفر یکروزه به این استان همدان است.
اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان و در مسیر غرب کشور به سمت استانهای کردستان و کرمانشاه واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: اکبر بهاروند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا