30 کیلوگرم تریاک در شهرستان سرایان کشف شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد اسماعیل برادران افزود: در این ارتباط یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

** واژگونی سواری پراید در قاینات یک کشته بر جای گذاشت
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در شهرستان قاینات راننده خودرو در دم جان باخت.
سرهنگ حسین رضایی اظهار کرد: این تصادف در یکی از جاده های روستایی قاینات رخ داد و علت حادثه در دست بررسی است.

**کشف محموله قاچاق در قاینات
فرمانده انتظامی قاینات از کشف 53 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری از 2 دستگاه اتوبوس بدست آمد.
سرهنگ اسماعیل واعظی افزود: مأموران در بازرسی ازخودرو 360 کیلوگرم برنج خارجی، 26 کیلوگرم پارچه و 2 دستگاه بخاری خارجی که فاقد مجوز حمل بود، کشف کردند.
وی ادامه داد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

**توقیف یک دستگاه سواری با بیش از 28 میلیون ریال خلافی در بیرجند
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه سواری ال نود با 28 میلیون و 500 هزار ریال خلافی در شهرستان بیرجند خبر داد.
سرهنگ علیرضا رضایی گفت: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

**تصادف در جاده سه قلعه سرایان – بیرجند یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تصادف یک دستگاه وانت پیکان با سواری پراید در جاده سه قلعه سرایان-بیرجند یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ حسین رضایی اظهار کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده پراید به رعایت نکردن حق تقدم و نقص راه به علت ناهمگون بودن تابلوهای نصب شده در جاده اعلام کرد.
6054* تنظیم و انتشار: مریم پنجابی*

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا