سفیر سوریه در تهران حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، «عدنان حسن محمود» سفیر سوریه در تهران با صدور بیانه ای گفت:« با کمال تاسف خبر حادثه فاجعه بار ریزش ساختمان پلاسکو را دریافت کردیم. ما به خانواده های آتش نشانانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند، تسلیت می گوییم؛ آتش نشانانی که در انجام وظیفه انسانی خود شجاعت و قهرمانی را به نمایش گذاشتند و در راه کشور و مردم شان فداکاری و از خودگذشتگی کردند.»
محمود ضمن طلب رحمت و مغفرت برای شهدای این سانحه، برای خانواده و بستگان آنان نیز آرزوی صبر کرده است.
وی همچنین از خداوند بزرگ خواسته است که حافظ جمهوری اسلامی ایران، رهبری حکیم و مردم غیور آن باشد و با دور کردن هر شری از آنان، خیر و برکت را برای این کشور افزون دارد.
سفیر سوریه در تهران در این بیانیه تصریح کرده است:« مردم برادر ایران، با ایمان و اراده شان ثابت کردند که می توانند سختی ها و مشکلات را پشت سر بگذارند و دستاوردهای زیادی را در عرصه های مختلف رشد و توسعه به دست آورند.»
ساختمان تجاری 15 طبقه پلاسکو واقع درمحدوده خیابان جمهوری تهران، ساعت 8 صبح روز پنجشنبه گذشته طعمه حریق شد و پس از ساعاتی بطور کامل فروریخت.
به گفته مسئولان، در این حادثه تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شده اند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست اما گمان می رود که بسیاری از آنها به شهادت رسیده اند.
سیام / خاورم**9329**1551
مترجم: ندا بهبودی* انتشاردهنده: محمدرضا نادری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا