راه بسته شده پنج روستا در شهرستان ماهنشان در دست بازگشایی است

سید جلال خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه بارش برف از شامگاه گذشته در سطح استان زنجان و شهرستان ماهنشان آغاز شده بود موجب شد تا راه پنج روستا در بخش اوریات و پری به دلیل کوهستانی بودن منطقه بسته شود.
وی تاکید کرد: به جز این تعداد روستای بیان شده، همه راه های اصلی و فرعی این شهرستان توسط راهداران تلاشگر از شب گذشته نمک پاشی و تیغ زنی شده و تردد در جریان است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: چنانچه باد جریان یابد و کولاک فعال شود امکان مسدود شدن برخی از راه های روستایی وجود دارد که در زمان حاضر باد و کولاکی در این شهرستان وجود ندارد.
خلیلی بابیان اینکه همه رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان ماهنشان را دارند وسایط نقلیه خود را مجهز به تجهیزات زمستانی کنند، تاکید کرد: داشتن زنجیرچرخ، چراغ مه شکن و همراه داشتن جیره غذایی خشک و لباس گرم از ضروریات است که رانندگان اهتمام جدی داشته باشند.
وی متذکر شد: کسانی که سفرهای ضروری ندارند از تردد بی مورد در جاده ها خودداری کنند تا به لحاظ شرایط جوی موجود دچار مشکل نشوند.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: کسانی که تصمیم برای تردد در جاده های این شهرستان را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده ها با شماره 36223520 راهداری این شهرستان تماس برقرار کنند و کسانی که خواهان تماس از خارج از استان هستند با پیش شماره 024 اقدام به شماره گیری کنند.
خلیلی خاطرنشان کرد: راهداری شهرستان ماهنشان با 5٠ نیروی انسانی ٢٨ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در چهار راهدارخانه به صورت شبانه روزی آماده انجام عملیات راهداری زمستانی و ارائه خدمات به رانندگان و مسافران عبوری از جاده های این شهرستان هستند.
به گزارش ایرنا، کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا