ایجاد دفتر صدور روادید الکترونیکی یکی از ضلع های ترسیمی شهرداری در افق 1404 ارومیه است

پایگاه خبری ارک خبر-ارومیه:

شهردار ارومیه:

ایجاد دفتر صدور روادید الکترونیکی یکی از ضلع های ترسیمی شهرداری در افق 1404 ارومیه است

شهردار ارومیه درمراسم افتتاحیه دفتر صدور روادید الکترونیکی  فرودگاه بین المللی ارومیه گفت: ایجاد دفتر صدور روادید الکترونیکی یکی از ضلع های ترسیمی شهرداری در افق 1404 ارومیه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر محمد حضرت پور، شهردار ارومیه درمراسم افتتاحیه دفتر صدور روادید الکترونیکی  فرودگاه بین المللی ارومیه که با حضور معاون وزیر امور خارجه، شهردار، نمایندگان مردم و مسئولین استانی برگزار شد گفت: شاید در نگاه اول نقش آفرینی شهرداری ارومیه در دفتر صدور روادید سوال ایجاد کند و باید بگویم که یکی از ضلع های شهرداری  در افق ۱۴۰۴ ارومیه رونق اقتصادی و گردشگری ارومیه می باشد که یکی از این زیرساخت ها افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی  می باشد.

وی افزود: خرید هواپیما توسط شهرداری اقدام بعدی در جهت تکمیل اهداف این دفتر است که در مرحله کارهای بانکی آن هستیم و با توجه به وضعیت تحریم‌ها، مصوبه شورای شهر‌ مبنی بر خرید هواپیمای اختصاصی برای اورمیه‌ به تعویق افتاده بود، که همزمان با رفع تحریم‌ها این اقدام به زودی انجام می‌شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه استان آذربایجان غربی بویژه ارومیه از ظرفیتهای خدادای مختلفی برخوردار است، عنوان کرد:  افتتاح این دفتر یکی از این اقدامات پیشبردی برای شکوفا و بالفعل شدن ظرفیتهای مختلف کشاورزی و گردشگری این بخش از ایران است و افزایش آمار سفر به این استان نوید روزهای خوب برای این استان ماست.

حضرت پور افزود: جذب گردشگر با توسعه خطوط هوایی و راه اندازی صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین المللی ارومیه منجر به توسعه اقتصادی شهر و اشتغال زایی می شود.

شهردار ارومیه ادامه داد:شهرداری و شورای شهر ارومیه آمادگی خود را برای هر اقدامی در جهت توسعه و ایجاد اشتعال استان اعلام می کند .

شهردار ارومیه  در پایان از طرف مردم از معاون وزارت خارجه و استاندار و سایر مسئولین که در راه اندازی دفتر صدور روادید تلاش نمودند تشکر  و قدردانی نمود.

دکمه بازگشت به بالا