کشف 826 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان سیستان و بلوچستان

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی روز سه شنبه اظهار داشت: مرزداران با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله ای به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد کشور کنند با واکنش به موقع مرزداران خود را در محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند و پس از ساعتی درگیری مسلحانه با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.
سردار کمیلی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: مرزداران در بازرسی از خودروی به جا مانده از قاچاقچیان موفق به کشف 584 کیلوگرم تریاک و 242 کیلو و 200 گرم مرفین و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه موتور سیکلت شدند.
وی گفت: در این عملیات یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر نیز به هلاکت رسید.
وی از همکاری خوب مرزنشینان در مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و اظهار داشت: مرزداران منسجم تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می پردازند و اجازه کوچک ترین تحرکی را به متجاوزان و سوداگران مرگ نخواهند داد.
8006**3042 دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا