توسعه پروازهای «تهران-تبریز» پشتوانه برنامه‌های اجرایی «تبریز 2018»

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

شهردار تبریز خبر داد؛

توسعه پروازهای «تهران-تبریز» پشتوانه برنامه‌های اجرایی «تبریز 2018»

شهردار تبریز از توسعه چشمگیر نوبت‌‌های پروازی «تبریز به تهران» و برعکس خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، دکتر صادق نجفی با اعلان این خبر خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از بسترهای تبریز ۲۰۱۸، نیازمند افزایش هماهنگی‌های اجرایی و ارتباطات فرهنگی و گردشگری با پایتخت است؛ از این رو، در جلسه‌ای که اخیراً با حضور دو برادر گرانقدر، آقایان عبدالرضا پازوکی مدیرعامل محترم شرکت هوپیمایی آتا و علی رستمی مدیرکل محترم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برگزار شد، مقرر شد به زودی پروازهای تهران به تبریز و برعکس، در ساعات متناوبی از شبانه‌روز افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: در این خصوص، با هماهنگی اداره‌کل فرودگاه بین المللی مهرآباد و شرکت هواپیمایی آتا، زمینه‌های لازم برای توسعه پروازهای بین دو کلان‌شهر، در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به زودی برقرار خواهد شد.

دکتر نجفی تصریح کرد: مسیر اهداف تبریز ۲۰۱۸ باید از داخل کشور پشتیبانی شود؛ از همین رو مصمم به توسعه پروازهای تبریز با شهرهای مهم کشور هستیم.

وی با اشاره به این‌که فضای فرودگاه بین‌المللی شهد مدنی تبریز، باید تقویت شود، اظهار داشت: رویکردی که در خصوص پایانه مرکزی تبریز توسط شهرداری تبریز پیگیری شد، این مرکز را به یکی از زیباترین پایانه‌های مسافربری کشور تبدیل کرد؛ این رویکرد باید در خصوص فرودگاه بین‌المللی تبریز نیز اتفاق بیفتد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا