موزه مدرسه شاهد اردبیل تا عید نوروز بازگشایی شود

پایگاه خبری ارک خبر-اردبیل:

استاندار اردبیل:

موزه مدرسه شاهد اردبیل تا عید نوروز بازگشایی شود

 

استاندار اردبیل گفت: با بازگشایی و راه‌اندازی موزه شاهد اردبیل برای بازدید مهمانان نوروزی و تعطیلات تابستانی باید هر چه سریع‌تر آماده شود.

به گزارش ارک خبربه نقل ار فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل در استانداری اردبیل اظهار کرد: ایجاد موزه در سطح مدارس تاریخی استان یک کار فرهنگی باارزش و ماندگار است که باید از این مکان‌های تاریخی و آموزشی به نحو احسن استفاده شود.

وی از قابلیت‌های گردشگری این مدرسه تاریخی خبر داد و افزود: این مدرسه 80 سال پیش توسط مهندسان آن زمان بنا شده است که باید مورد توجه مهندسان امروزی واقع شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: برخی از استان‌های کشور دارای موفقیت‌های علمی و نتیاج درخشان هستند که باید نسبت به موفقیت و نحوه کسب این موفقیت‌ها توسط کیفیت آموزش و کسب نتایج مناسب در استان اقدام شود.

خدابخش به اهمیت انتقال شیوه‌های مطالب به شکل مدرن توسط سیستم‌های آموزشی تاکید کرد.

وی عنوان کرد: راه‌حل‌هایی که باید اصلاح شود و شاخص تنها محدود به کنکور نشود و نکته دیگر نیز در مورد توجه ویژه به جایگزین کردن مناسب دبیران بازنشسته است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: نیازمند مطالعه و ارزیابی کامل برای بهبود در روند سیستم آموزشی که منطبق تحلیل باشد در استان مدیریت و اجرا شود.

خدابخش یادآور شد: کیفیت آموزش که توسط خود دبیران پیگیری و اهمیت داده شده و درس‌هایی که دارای ضریب بالایی هستند باید توجه بیشتر شود تا کیفیت کسب نتایج درخشان بالاتر برود.

وی با قدردانی از شورای آموزش و پرورش استان گفت: شورای آموزش پرورش یک تشکلی مهم در راستای تحقق و افزایش علمی و تربیتی دانش‌آموزان در سطح مدارس استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل عنوان کرد: نقش مربی و معلم در تربیت و آموزش دانش‌آموزان در مدارس از اهمیت‌ زیادی برخوردار است که باید سطح علمی این مربیان با مشارکت شورای آموزش و پرورش ارتقا یابد.

 

دکمه بازگشت به بالا