بیان خدمات دولت یک امر ضروری است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی کمیته های دهه فجر درمحل فرمانداری بروجرد افزود: برنامه ها و جشن های مبارک دهه فجر باید با محوریت ملت و در شان جمهوری اسلامی ایران باشد.
به گفته وی آثارو برکات انقلاب دربعد داخلی و خارجی بسیار مهم بوده است و باید با برگزاری برنامه های فرهنگی غنی جشن های انقلاب را باشکوه برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجرمردم باید در جریان خدمات دولت و نظام قرار بگیرند و از این فرصت برای دلگرم کردن مردم بهره بگیریم.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: برنامه هایی دهه فجر باید برای مردم و در مدارس و دانشگاهها و محلات مختلف به صورت پربار برگزار شود تا همه اقشار مردم در این جشن حضور داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: مردم انقلاب را از خود می دادند و در ایام دهه فجر هدف برنامه ها مردم باشند تا بتوانیم بخش کوچکی از دین خود به شهدا و ایثارگران را که بر گردن داریم ادا کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا 17 کمیته کار اجرا و برگزاری برنامه های دهه فجر را برعهده دارد که روسای کمیته ها مدیران اجرایی شهرستان بروجرد می باشند.
7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا