خانواده اولین شهید شهرستان خلخال تجلیل شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، امام جمعه و فرماندار خلخال روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسوولان با حضور در منزل شهید عزیزی با خانواده این شهید دیدار و از آنها دلجویی کردند.
دراین مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال با گرامیداشت یاد وخاطره شهید عزیزی گفت: مردم خلخال درجریان انقلاب اسلامی ایران با حضور درصحنه های انقلاب و شرکت درتظاهرات علیه رژیم ستم شاهی پهلوی نقش مهمی ایفا کرده اند.
حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظفر عزیزی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس به عنوان چراغ راهنما وهدایت جامعه یاد کرد و گفت: همیشه و درهمه حال نباید از یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی غافل شویم.
وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آنها است.
اوبیان کرد: شهدا سرمایه های معنوی و بسیار گرانبهای کشور بوده و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا کوچکتری کار در مقابل فداکاری آنها در خدمت به انقلاب و کشور است.
شهید مظفر عزیزی هفتم بهمن سال 1357 در حالی که با در دست داشتن عکس امام خمینی (ره) پیشاپیش تظاهرات کنندگان خلخال حرکت می کرد مورد اصابت گلوله ماموران شهربانی وقت قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نایل شد.
مراسم بزرگداشت سالروز قیام مردم خلخال وشهید مظفر عزیزی ساعت 10 روز پنجشنبه درمحل سینما فرهنگ این شهر برگزار می شود.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : گیتی طالبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا