ثبت اطلاعات 95 درصد از جمعیت استان اردبیل در سامانه سیب

پایگاه خبری ارک خبر-اردبیل:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد

ثبت اطلاعات 95 درصد از جمعیت استان اردبیل در سامانه سیب

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: اطلاعات 95 درصد جمعیت استان اردبیل در سامانه سیب ثبت شده است.

به گزارش ارک خبربه بقل از فارس، قدرت اخوان‌اکبری صبح امروز در نشست ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که در سالن ولایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سامانه‌ای در رابطه با اجرای پروژه سیب طراحی شده بود که در آن اطلاعات افراد در آنجا ثبت می‌شود.

وی گفت: این طرح از سطح یک خدمات ابتدایی در حوزه بهداشت و درمان آغاز شده و تا سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل یادآور شد: بیش از 63 هزار خدمت تا به حال توسط این سامانه در استان ثبت شده است و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه برتر کشوری در انجام برنامه جامع سیب را کسب کرده است.

اخوان‌اکبری به پیشرفت‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات در این طرح کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود و هیچ اطلاعاتی به صورت کاغذی ثبت نمی‌شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه چهار در ثبت اطلاعات جمعیت در سطح کشور را کسب کرده است که باعث ثبت 95 درصد اطلاعات جمعیت استان در این سامانه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: بازه زمانی این طرح از اول شهریور تا پایان دی‌ماه بود و این ملاک سنجش و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در زمینه این طرح بود که در آن نوع خدمت، کیفیت و کمیت خدمات مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته است.

اخوان‌اکبری بیان کرد: 47 درصد جمعیت استان حداقل یکبار از خدمات این سامانه استفاده کردند و در بحث تعداد افراد فعال 100 درصد کاربران شهرستان پارس‌آباد و خلخال در این سامانه ثبت اطلاعات کرده بودند.

دکمه بازگشت به بالا