تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان شرقی تنها با زنجیر چرخ مجاز است

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان شرقی:

رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان شرقی:

تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان شرقی تنها با زنجیر چرخ مجاز است

 

رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان شرقی گفت: خودروهای فاقد زنجیر چرخ ضمن اعمال قانون و جریمه، حق تردد در جاده‌های استان را ندارند.

به گزارش ارک خبرنصر، جواد ناموران ضمن تشریح آخرین وضعیت راه‌های آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش شدید برف هستیم و در برخی از محورها کولاک شدید باعث کندی در تردد خودروها شده است.

وی ادامه داد: آزادراه تبریز – زنجان به دلیل بارش برف سنگین لغزنده است و همچنین در این محور به علت بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید بوده که باعث شده تا شعاع دید میدانی به ۵۰ متر کاهش یابد.

رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: رانندگانی که قصد مسافرت در زمان برف و کولاک را دارند، حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند زیرا به خودروهایی که زنجیر چرخ نداشته باشند، اجازه ورود به محورهای مواصلاتی از مبادی خروجی شهرها داده نمی‌شود و ضمن اعمال قانون حتی جریمه نیز می‌شوند.

وی از رانندگان خواست تا قبل از مسافرت‌های بین‌شهری از وضعیت فنی، لاستیک‌ها، سیستم‌های روشنایی و سالم بودن خودروها اطمینان حاصل کرده و در صورت نیاز به امدادرسانی و اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها تلفن ۱۱۰ را شماره‌گیری کنند و یا در صورت قدردانی از تلاش‌های نیروهای پلیس با شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل فرمایند.

ناموران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت جاده اهر – تبریز، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بارش برف سنگین در محور اهر – تبریز گزارش‌شده و بر طبق آخرین اطلاعات گردنه گویجه بئل نیز با بارش برف همراه با کولاک شدید روبرو است.

 

دکمه بازگشت به بالا