انتقال دستاوردهای پیرزوی انقلاب به نسل جوان ضروری است

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

سرهنگ مجید سوری روز شنبه در نشست تشریح برنامه های دهه فجر درمحل سپاه شهرستان بروجرد افزود: با گذشت 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان همواره با ایجاد توطئه های مختلف سعی داشته تا موانعی بر سر راه این انقلاب ایجاد وبه اهداف شوم خود برسد که در این راه همواره با شکست مواجه شده اند.
وی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران، بازگویی و بیان دستاوردهای آن دوران به نسل امروز بوده تا این قشر از جامعه با ارزش ها وآرمان های این انقلاب بیشتر آشنا شده و درراستای حراست و پاسداری ازاین مهم قدم بردارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اضافه کرد: معرفی گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان ازمهمترین برنامه های ویژه دهه فجرمحسوب می شود که بسیج همه ساله دراین ایام برنامه های مختلفی را برگزار می نماید.
سرهنگ سوری نشست پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در روز 12 بهمن، برگزاری نشست های بصیرتی جهت تبیین اهداف انقلاب و معرفی گفتمان انقلاب، بزرگداشت شهدای عملیات والفجر8، اجرای جشن های انقلاب با همکاری دستگاه ها در مساجد را بخشی از برنامه های ناحیه مقاومت بسیج بروجرد درایام دهه فجراعلام کرد وادامه داد:همچنین افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی در بروجرد با هدف ایجاد اشتغال، برگزاری آیین آبروی محله در شهرک اندیشه و اشترینان، آیین شب شعر، غبارروبی گلزارشهدا، دیداربا خانواده های شهدا ومجمع بسیج شهرستان را ازدیگر برنامه های اجرایی در این ایام هستند.
وی یادآور شد: در شهرستان بروجرد محصولات باغی خوبی تولید می شود براین اساس باید به دنبال صنایع تبدیلی جایگزین ابرای این تولیدات باشیم.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا