دشمن در جنگ نرم و جریان نفوذ می خواهد ما را از شیطان بزرگ غافل کند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار حقوقی و قضائی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای روز یکشنبه در نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی در تالار اجتماعات 9 دی دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: نبرد و ستیز هموازه بین حق و باطل بوده و خواهد بود و تا حق وجود دارد باطل جولان خواهد داد.
وی ادامه داد: به عبارتی این باطل است که می خواهد با حق ستیز کند و امروز می دانیم که بالاترین طاغوت و شیطان اعظم و تجربه یافته می خواهد با نظام بر حق جمهوری اسلامی ستیز کند.
محسنی اژه ای ادامه داد: اگر کسی این مساله را نبیند کور نیست بلکه نمی خواهد ببیند و این فرد یا از نفوذی های دشمن است که نمی خواهد بپذیرد آمریکا، اسرائیل و انگلیس از دشمنان نظام هستند.
معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: مبارزه با نظام جمهوری اسلامی اشکال مختلفی پیاده کرده و چه بسا اشکال ساده تری پیدا کند.
وی افزود: دشمن اقدام جنگ سخت را تجربه کرده و امروز می خواهد با جنگ داخلی، ترورها و تحریم اقتصادی و همچنین به راه انداختن جنگ تبلیغی و روانی امتحان کند و هدفشان چیزی جز نابودی حق نیست.
محسنی اژه ای افزود: نظام جمهوری اسلامی که حرف نوینی را آورده و دموکراسی دشمن را بی رنگ کرده امروز دشمن می خواهد در برابر نظام بایستد و اجازه ندهد جمهوری اسلامی که در طول این چهار دهه جهان را متوجه خود کرده پیشرفت کند.

** استفاده دشمن از ابزار نفود
معاون اول قوه قضاییه افزود: دشمن می خواهد در مقابله با حق همیشه از ابزار نفوذ استفاده کند و در طول تاریخ چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم نیاز به این ابزار دارد.
وی در مورد ماموریت این نفوذ و شیوه آن گفت: آمریکا و انگلیس قطعا تلاش می کنند که این نفوذ را انجام دهند و این که چه کسی را به عنوان عامل نفوذ انتخاب می کند مهم است.
محسنی اژه ای ادامه داد: آیا دشمن می خواهد نیروی خود یعنی یک تبعه انگلیسی به عنوان نیروی نفوذی استفاده کند و یا این که از نیروهای خودی استفاده کند.
وی ادامه داد: اگر ما تلاش نکنیم این نفوذ تاثیر خواهد داشت و تلاش و کوشش ما می تواند اثر نفوذ آن را کم کند.
ادامه دارد…
اجتمام**1193**9132** 1569
خبرنگار: حیدری** انتشار: علی حبیبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا