30 طرح عمرانی و خدماتی دهه فجر در ملکشاهی افتتاح یا کلنگ زنی می شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، اسد قاسمی روز یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: این طرح ها شامل 10 کیلومتر روکش آسفالت مسیر ملکشاهی به میمه، احداث پارک، فضای آموزشی، مسجد، المان یادمان شهدا، کانال های آب کشاورزی، 54 واحد مسکن مددجویی و 6 طرح کار آفرینی است.
وی با بیان اینکه برای این طرح ها در مجموع 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این طرح ها با حضور مسئولان استانی در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسند.
فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: چندین طرح نیز از جمله احداث ساختمان آتش نشانی شهر دلگشا و توسعه سنگ شکن شهرداری ارکواز نیز با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال در این ایام کلنگ زنی می شود.
قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و حمایت مردم پیروز شد لذا برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر نیز باید با مشارکت پررنگ مردم برگزار شود.
وی با بیان اینکه اهمیت دهه فجر بر کسی پوشیده نیست، گفت: این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین کار‌آمدی نظام و دولت تدبیر و امید در تمام زمینه‌ها است و به همین دلیل کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان با بهره ‌گیری از تمام امکانات باید در این زمینه فعال باشند.
امام جمعه ملکشاهی نیز در این جلسه با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: استقلال سیاسی و اقتصادی و در نتیجه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سطح بین الملل مهمترین دستاورد انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی اظهار کرد: امروز وحدت و انسجام آحاد مردم و همه گروه ها و پیروی از ولایت فقیه رمز تدام و ماندگاری انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ده ها برنامه و مراسم با مشارکت مردم در شهرستان برگزار می شود، هدف از اجرای چنین برنامه هایی را افزایش روحیه امید و نشاط در میان مردم و تبیین بیشتر دستاوردهای انقلاب برای نسل های نوجوان و جوان ارزیابی کرد.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9002

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا