ساخت 100 آدم برفی در جشنواره آدم برفی سنندج/کودکان نمای ساختمان پلاسکو را با برف ساختند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در این رابطه اظهار کرد: بارش برف در 2 روز اخیر موجی از خوشحالی و شعف را در بین شهروندان بوجود آورده بود و شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در راستای اجرای برنامه های فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره آدم برفی کرد.
سرکوت نجفی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد فضای نشاط بخش برای خانواده ها که برای ساعتی در کنار هم به شادی بپردازند، عنوان کرد.
وی با اشاره به ساخت بیش از 100 آدم برفی در این جشنواره افزود: ساخت نمای ساختمان پلاسکو با برف یکی از آدم برفهای این جشنواره بود که با هدف ابراز همدردی با حادثه دیدگان این ساختمان توسط یکی از شرکت کنندگان ساخته شد.
نجفی اظهار کرد: ساخت آدم برفی شمع به یاد جان باختن آتش نشانان حادثه پلاسکو، آدم برفی با لباس کردی و همچین آدم برفی انواع حیوانات و اشیاء از دیگر طرحهای آدم برفی این جشنواره بود.
وی با تقدیر از شرکت چشمگیر شهروندان در جشنواره آدم برفی افزود: حضور پرشور مردم در برنامه های فرهنگی ما را بر اجرای بیشتر برنامه تفریحی، فرهنگی و ورزشی ترغیب می کند.
در پایان این جشنواره و بر اساس ارزیابی طرحهای ساخته شده با حضور اعضای شورای شهر به 10 آدم برفی برتر هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا