گلایه اهالی برخی از روستاهای بخش اشترینان وبروجرد ازمسدود بودن راه دسترسی

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

یکی ازاهالی روستا کوشکی علیا در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت: روستاهای کوشکی علیا، سفلی و قلعه کاظم در بخش اشترینان جاده دسترسی آنان به شهر بروجرد مسدود است و بعد از گذشت سه روز از بارش برف هیچ اقدامی برای بازگشایی انجام نشده است.
مصطفی امید علی افزود: با گذشت سه روز از بارش برف و مسدود بودن جاده روستا و قطع شدن آب وبرق مشکلاتی برای روستاییان بوجود آمده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون در روستا مایحتاج ضروری مانند نان و اقلام خوارکی موجود نیست و روستاییان مجبورند برای تهیه این اقلام مسافت زیادی را پیاده به سمت شهر بروجرد بیایند.
یکی دیگرازاهالی روستای دهگاه بروجرد اضافه کرد: جاده دسترسی روستا بازگشایی نشده است واین موضوع باعث شده که معلمان روستا نتوانند در مدارس حضور پیدا کنند.
مهدی کاوند ادامه داد: راهداری جاده دسترسی روستای دره صیدی که در جوار روستای دهگاه است را بازگشایی کرده ولی روستای دهگاه هنوز مسدود است.
یکی از اهالی روستای قلعه محمد ضیا در پیامی به خبرگزاری ایرنا بروجرد یادآور شد: علاوه بر روستای قلعه محمد ضیا روستاهای قپانوری و سردره به علت مسدود بودن راه هیچ دسترسی به شهر ندارند.
بخشداراشترینان دراین باره گفت: راه دسترسی همه روستاها به غیر کوشکی علیا و سفلی باز است.
محسن یعقوبی فر افزود: به علت کمبود امکانات و ماشین آلات برف روب تاکنون نتوانسته ایم راه دسترسی این روستاها را بازگشایی کنیم.
به گفته وی هم اکنون تلاش برای بازگشایی راه روستایی کوشکی علیا و سفلی ادامه دارد و امیدواریم تا ظهر امروز این راه روستایی بازگشایی شود.
بخشدار مرکزی بروجرد اظهارکرد: به علت کمبود امکانات برف روب راه دسترسی برخی از روستاهای بخش مرکزی هنوز مسدود است ولی با تلاش فراوان عوامل راهداری و بخشداری طی امروز و فردا راه این روستاها بازگشایی خواهد شد.
محمد علی گودرزی اضافه کرد: به علت بارش فراوان برف در روستاهای بخش مرکزی بازگشایی این محورها به وسیله ماشین های برف روب امکان پذیر نیست و باید از بلدوزر استفاده شود.
7190 /7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا