معاون استاندار: مباحث کلان ترافیکی کهگیلویه و بویراحمد مورد غفلت است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، پژمان نیک اقبالی روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: شورای ترافیک اهمیت خاصی داشته و جزء مهمترین شوراهای استان است و باید روند برگزاری آن نیز تغییر اساسی کند.
وی با اشاره به لزوم ساماندهی ورودی و کمربندی برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد افزود که مطالب و دستور کارهای نشست شورای ترافیک استان برای اثرگذاری بیشتر و تصمیم گیری بهتر در مورد آنها باید تا حد امکان با اسلاید نمایش داده شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مصوبات نشست‌های شورای ترافیک شهرستان‌های هشت‌گانه این استان باید پس از تصویب شورای ترافیک استان اجرا شود.
نیک اقبالی عنوان کرد که سال گذشته 46 میلیارد و 980 میلیون ریال جرائم راهنمایی و رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد وصول شد.
وی ابراز داشت: 70 درصد این میزان معادل 32 میلیارد و 920 میلیون ریال سهم شهرداری‌ها و 30 درصد دیگر معادل 14 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز سهم دهیاری‌های استان بوده که به طور کامل بین آنها توزیع شده است.
وی ابراز داشت: اجرای طرح‌های ترافیکی مهم شامل پایش تصویری، اصلاح هندسی میادین و نصب دوربین‌های کنترل تخلفات باید از محل جرائم راهنمایی و رانندگی برای شهرداری‌های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد تعریف و اعلام شود.
41 نقطه حادثه خیز در راه های ارتباطی شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت شناسایی شده که از این تعداد 17 مورد مربوط به یاسوج بوده و در هر کدام از شهرهای گچساران و دهدشت نیز 12 مورد وجود دارد.
باید سالانه 13 نقطه حادثه خیز در راه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد اصلاح و بهسازی شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6110/7535

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا