آرامش و اقتدار نظام، دستاوردهای خوبی برای کشور حاصل کرده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی با حضور در گلزار شهدای رشت در جمع مدیران و مردم امنیت ایران اسلامی را مرهون فداکاریهای شهدا عنوان کرد و افزود: امروز با وجود نا آرامی هایی که در منطقه وجود دارد ، ایران اسلامی در امنیت و آرامش در جهت اهداف مقدس انقلاب و جمهوری اسلامی گام بر می دارد.
وی اضافه کرد: با استفاده از همین فرصت آرامش و اقتدار؛ نیروهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و کارگزاران خدوم و صادق نظام دستاوردهای خوبی را در کشور ارائه می دهند.
وی یادآورشد: در همین راستا، افتتاح 882 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان طی دهه فجر امسال از جمله خدمات کارگزاران نظام در این استان است.
نجفی بیان کرد: امروز خوشحالیم که فرزندان شما در وزارت امور خارجه در دفاع از دیپلماسی در جهان با اقتدار در کنار نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی حضور دارند و گفتمان بین المللی شان در عرصه های مختلف ظهور کرده است.
وی ادامه داد: خوشحالیم جمهوری اسلامی در مذاکرات بین المللی توانسته احقاق حقوق داشته باشد و از پروژه ایران هراسی در دنیا عبور کند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با امنیتی که در کشور ایجاد شده، گیلان در موضوعات مختلف چه در بخش های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبریست و چه در بخش های حفظ آرامش و امنیت استان از فرصت هایی که داشته بهره مند شده است.
وی با تاکید دوباره بر میثاق با شهدا گفت: با شهدا دوباره میثاق می بندیم که هرجا که نیاز باشد ، چه در حریم مرزها و چه در بیرون مرزها و چه در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه گیلانی ها هر جایی که لازم بوده است، همواره در عرصه های مختلف حضور یافته اند، گفت: باید از فرصتی که برای ما ایجاد شده برای حفظ وحدت بیشتر استفاده کنیم و در تمامی پیام های امام راحل و مقام معظم رهبری براین مهم تاکید شده است.
استاندار گیلان با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در کنار هم بودن است، گفت: ما جامعه دو قطبی را نمی پذیریم ؛ جامعه ما دو قطبی نیست و همه ما باوجود اندیشه های مختلف آرمان و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را دنبال می کنیم.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: فضایی را فراهم کنیم که همه اندیشه های بزرگ نظام با عنایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان و با آرمان های انقلاب حرکت کنند.
وی تصریح کرد: همه باهم آماده باشیم تا در راهپیمایی 22 بهمن با وحدت ، هماهنگی ، همدلی و همزبانی بیشتر در تحقق اهداف اسلامی گام برداریم.
همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، استاندار گیلان و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای رشت ، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
امروز ( دوازدهم بهمن ماه) مصادف با نخستین روز از دهه فجر است .
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا