راهبردهای رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می‌ شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از بنیادشهید، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن کاویانی راد این مطلب را در نخستین نشست کمیته رسانه و تبلیغات فرهنگ ایثار و شهادت که با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد،‌ بیان کرد.
وی در این نشست با اشاره به ماموریت ‌های این شورا ادامه داد: رسانه مهمترین بستر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.
کاویانی با اشاره به اینکه با رسانه ‌ای کردن اتفاقات، قابلیت انتقال محتوای آن به آیندگان فراهم می ‌شود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون استفاده از ابزار رسانه ممکن نیست.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: کمیته رسانه موقعیت مناسبی است که باید با مشارکت دستگاه‌ها، پیوست رسانه و راهبردهای رسانه و فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین شود.
نخستین جلسه کمیته رسانه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولان سازمان بسیج رسانه، روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز رسانه‌ های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز دانش‌ پژوهان و تشکل‌ های شاهد و ایثارگر و دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در محل دبیرخانه شورای عالی برگزار شد.
بیان ظرفیت‌ها و اقدامات صورت پذیرفته توسط اعضا و تعیین اولویت ‌های اصلی کمیته رسانه از جمله دستور کار جلسه کمیته رسانه و تبلیغات فرهنگ ایثار و شهادت بود.
تدوین راهبردهای رسانه و فضای مجازی، پیوست رسانه، شاخص ‌های ارزیابی کیفی فضای رسانه و تهیه رصد نامه فضای اطلاع‌رسانی داخلی و بین‌الملل در حوزه ایثار و فداکاری از جمله مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود و اعضا نظرات خود را در خصوص آن بیان کردند.
اجتمام**7268** 1569
تنظیم کننده: مهناز بیرانوند ** انتشار:علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا