رهبری مدبرانه حضرت امام(ره) و بصیرت مردم مهمترین عوامل پیروزی انقلاب بود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علیمراد یوسفی روز چهارشنبه در نشست تخصصی با خبرنگاران که با موضوع گفتمان و تبیین انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی شکل گرفت که کمتر کسی باور می کرد این کار شدنی باشد و انقلاب اسلامی بتواند شکل بگیرد.
وی افزود: القای این تفکر توسط غربی ها که دین و حکومت اسلامی توان اداره جامعه را ندارد باعث ایجاد ناامیدی در کشورهای اسلامی شده بود و آن ها عملا هیچ تلاشی برای تغییر اوضاع نمی کردند اما شرایط در ایران فرق داشت.
حجت الاسلام یوسفی راد با بیان اینکه خداوند متعال دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را از احمق ها قرار داده بود، گفت: در حالی که رژیم ستمشاهی برای حفظ سلطنت خود می توانستند دست به اقدامات زیادی بزنند اما خواست و تقدیر خداوند متعال این گونه بود که بزرگ مردی علیه آن رژیم فاسق به پا خیزد و طومارشان را برای همیشه در هم چیند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: حضرت امام (ره) با شعار نه شرقی و نه غربی به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداخت و همین عاملی شد تا شرق و غرب علیه ایران بسیج شوند تا انقلاب اسلامی را از ریشه ساقط کنند.
وی گفت: حکومت اسلامی که حضرت امام (ره) تشکیل داد چون پشتوانه مردمی داشت هر نوع اقدام دشمن نتوانست آسیبی به آن وارد و خللی در موفقیت ها و دستاوردهای آن وارد کند.
حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در جلسات و اتاق های فکری که تشکیل داده اند به این نتیجه رسیده اند که برای تضعیف انقلاب باید سه اقدام مهم انجام دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: تضعیف ولایت فقیه، کمرنگ کردن اعتقادات دینی و گرفتن عزاداری ماه محرم و بیهوده جلوه دادن مسئله ظهور سه نتیجه گیری مهم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
وی گفت: آنچه که امروز بیش از همه چیز اهمیت دارد بصیرت مردم فهیم و انقلابی کشور است که هر بار دشمنان سعی کردند به گونه ای آسیب به نظام و انقلاب وارد کنند مانع شدند و همچون کوهی استوار پشت انقلاب ایستادند.
حجت الاسلام یوسفی، همچنین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را پایبندی به همان شعار اولیه عنوان کرد و گفت: بسیاری از انقلاب های دیگر پس از چند سال ساقط و از دور خارج شدند چرا که تحریف های زیادی در آن صورت گرفت اما حرف انقلاب اسلامی امروز و پس از گذشت 38 سال از عمر آن همان حرف بهمن 57 است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خواستار آگاهی بخشی به مردم در خصوص اقدام های غرب شد و گفت: در حالی که امپراطوری رسانه ای غرب به شدت در حال تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است همه افرادی که در داخل کشور تریبونی در اختیار دارند باید مواضع انقلاب را تبیین و نسل جوان را از خطرات آگاه کنند.
وی افزود: هرچند خود مردم و نسل جوان دهه سوم و چهارم نیز با بصیرت تر از همیشه در صحنه های مختلف حضوری پرشور داشته اند که نمونه آن را می توان در مراسم راهپیمایی، انتخابات و مراسم مذهبی مشاهده کرد.
حجت الاسلام یوسفی در ادامه گفت: موج بصیرت افزایی که در کشورمان به راه افتاده دشمنان را به شدت ترسانده است، موجی که باعث شده امروز جوانان رشید این مملکت تحت عنوان شهید مدافع حرم و شهدای آتش نشان برای زنده ماندن ارزش و انسانیت جان فدا کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به حضور این نیرو در عرصه های مختلف اشاره و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک بازوی توانمند همواره در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بوده و خدمات بسیار زیادی را ارایه کرده است.
وی گفت: حضور موثر سپاه و بسیج در عرصه اقتصادی و سازندگی، محرومیت و فقر را از چهره بسیاری نقاط زدوده و نشاط و آبادانی را هدیه کرده است.
حجت الاسلام یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی مسوولان نظام و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب شاهد اقتدار هر چه بیشتر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا