المان بالگرد حامل امام خمینی (ره) به بهشت زهرا در ارومیه رونمایی می‌شود

پایگاه خبری ارک خبر-ارومیه:

رئیس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

المان بالگرد حامل امام خمینی (ره) به بهشت زهرا در ارومیه رونمایی می‌شود

 

رئیس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: المان بالگرد حامل امام خمینی (ره) به بهشت زهرا در ارومیه رونمایی می‌شود.

به گزارش ارک خبربه نقل ارفارس، محسن شکرنیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از رونمایی المان بالگرد حامل امام خمینی (ره) به بهشت زهرا خبر داد و اظهار داشت: این المان در میدان انقلاب ارومیه رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای شهر ارومیه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها نیز در اولین پنج‌شنبه دهه فجر در ارومیه و شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: این مراسم با هماهنگی یگان‌های نظامی، انتظامی و دستگاه‌های مرتبط در گلزار شهدای سراسر استان ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در دهه فجر شاهد اکران عمومی فیلم‌های جشنواره عمار در محلات و مساجد آذربایجان غربی نیز خواهیم بود و علاوه بر این، نمایشگاه بصیرتی در نقاط مختلف شهر نیز ایجاد خواهد شد.

شکرنیا برگزاری همایش نخبگان با عنوان «راهکارهای حفظ انقلاب و جلوگیری از زمینه‌های به انحراف کشیده شدن انقلاب از آرمان‌های اولیه، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد.

رئیس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این دهه شاهد برگزاری ویژه برنامه‌هایی برای دانشجویان نیز خواهیم بود، برگزاری جشنواره دانشجویی با موضوع «قیام ایمان» در بخش‌های وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، تلگرام و … در سطح دانشگاه‌ها را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

این مسؤول گفت: علاوه بر این، میزگرد «تبلور نهضت امام خمینی (ره) در تحولات بین‌المللی عصر حاضر»، برگزاری نشست دانشجویی با عنوان «جنبش دانشجویی، سردمدار استمرار و پایانی انقلاب»، میزگرد «بررسی ابعاد فرا منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی» و میزگرد «تبیین استکبارستیزی در فرهنگ و تاریخ ایران» را در این دهه شاهد خواهیم شود.

شکرنیا با بیان اینکه دانش‌آموزان نیز در این خصوص شاهد برگزاری مراسم در مدارس خواهند بود، اظهار داشت: برگزاری جنگ شادی در اغلب شهرهای استان، همایش «صبحی با اشعار امام (ره)» با حضور 200 دانش‌آموز از دیگر برنامه‌ها برای دانش‌آموزان در این دهه است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا