پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر اندیشه جدایی دین از سیاست بود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

آراض ضیایی روز سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی برای ملت ایران، افزود: مهمترین دستاورد این انقلاب تحقق حاکمیت مردم بر پایه ولایت فقیه بود که این امر هدف اصلی و اساسی ادیان الهی برای رشد و تکامل بشر بر محور تفکر توحیدی است.
وی اظهار کرد: قدرت های استکباری برای چپاول توده های محروم، تز جدایی دین از سیاست را مطرح کردند و با این توجیه در صدد استیلا یافتن بر جوامع و به غارت بردن منابع مادی و طبیعی آنان بودند و از این طریق می خواستند حس عجز و یأس را بر جوامع القا کنند.
ضیایی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر ایده و اندیشه جدایی دین از سیاست کشید و در سایه مجاهدت های امام خمینی(ره)، اسلام تجدید حیاتی دوباره در جهان پیدا کرد.
وی ارتقا مشارکت سیاسی آگاهانه شهروندان را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: به طور معمول برگزاری انتخابات در جوامع انقلابی بریا مدتی دچار وقفه می شود ولی طی یک سال نخست بعد از انقلاب اسلامی چند انتخابات مهم در کشور برگزار شد که این حد تکیه بر مردم آرای مردمی در یک جامعه انقلابی دور از انتظار است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان کسب استقلال و عزت برای کشور را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی تاثیرات قابل توجهی را در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی بر جای گذاشته است که از آن جمله می توان به افزایش گرایش به حجاب و عفاف و مشخص شدن جایگاه و اقعی زن مسلمان در اجتماع اشاره کرد.
وی با بیان اینکه ایجاد انقلاب، آسان تر از نگهداری آن است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی هم اکنون با رهبری رهبر معظم انقلاب و همت ملت ایران با تمام توان به راه خود ادامه می دهد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا