فرماندار قرچک: خدمت واقعی به مردم اساس شکل گیری انقلاب اسلامی است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ، مسعود مرسل پور روز چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد باب الحوائج(ع) قرچک برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران با 2 مولفه وحدت کلمه و رهبری جامع و کامل حضرت امام (ره) و به واسطه پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و همین مؤلفه ها امروز باعث پیشرفت ، توسعه و اقتدار نظام می شود.
وی اظهار کرد: برای آن که کشور از اقتدار و عزت برخوردار باشد ، مردم همواره باید در صحنه حضور داشته باشند که البته حضور در صحنه به از خود گذشتگی، ترجیح دادند منافع جمعی به منافع فردی ، حرکت برای جلب رضایت خداوند متعال ، خدمت بی منت به مردم و تبعیت واقعی از ولایت فقیه نیاز دارد.
وی تصریح کرد: هر کسی که در چارچوب این مولفه ها قرار گیرد ، حضور خود را در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده است.
مرسل پور گفت : اهداف انقلاب اسلامی درخدمت بی منت به مردم خلاصه می شود که اصل حرکت حضرت امام(ره) نیز بر این مبنا صورت گرفته است.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات عینی بسیاری برای رفاه و آسایش مردم صورت گرفته که نتایج آن در لایه های مختلف جامعه قابل مشاهده و ملموس است.
نماینده دولت در قرچک گفت : احداث بیمارستان 96 تختخوابی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی ، اجرای طرح فاضلاب شهرستان با 60 میلیارد تومان اعتبار و تلاش احداث پنج پروژه آموزشی در قرچک تنها گوشه ای از خدمات دولت در شهرستان قرچک است.
مرسل پور بیان کرد: با وجود تمامی مشکلات ، شهرک صنعتی قرچک فعالیت خود را آغاز کرده و بسیاری ازصنایع در حال فراهم کردن ابنیه مورد نیاز جهت استقرار می باشند که با بهره برداری کامل از آن ، بسیاری ازمشکلات اقتصادی منطقه برطرف و فرصت های شغلی پایداری در شهرستان ایجاد می شود.
قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا