طرح بین المللی خانه و مدرسه در اهواز کلید خورد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه برگزاری این طرح در دبستان شکوفه اهواز در گفت و گو با خبرنگارایرنا بیان کرد: طرح بین المللی خانه و مدرسه بر اساس تفاهم نامه ای که اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منعقد کرد در اهواز آغاز به کار کرده است.
ابوذر فاضل پور درادامه گفت: این طرح امسال در دبستان شکوفه اهواز برگزار می شود و از سال آینده در مدارس بیشتری این طرح انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: در این طرح 10 خانواده دانش آموز انتخاب می شود و در طرح مورد آموزش قرار می گیرند وبرای آموزش در این طرح از مربیان بین المللی استفاده می شود.
فاضل پور اضافه کرد: مجریان سامزان ملل مشخص کرده اند که این طرح در هر مدرسه 10 خانواده را زیر پوشش قرار دهد.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: در این طرح بسیاری از خلاء ها و نقص های اجتماعی احتمالی که در خانواده ها وجود دارد برطرف خواهد شد.
مربی بین المللی طرح خانه و مدرسه نیز در حاشیه برگزاری این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در هشت کارگاه در هشت جلسه برای خانواده های زیر پوشش طرح برگزار می شود.
حسن واعظ با اشاره به اینکه این طرح در پایه اول ابتدایی برگزار می شود بیان کرد: هدف از اجرا این طرح توانمند سازی اولیا در ایجاد ارتباط بهتر با فرزندان خود است.
وی گفت: در پایان این طرح به خانواده و مربیان آموزش دهنده گواهی نامه سازمان ملل اهدا می شود.
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: محسن بهاروند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا