همه تلاش ها برای حفظ وحدت و همگامی برای تحقق اهداف نظام است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا بهجت رحمانی روز چهارشنبه در همایش منزلت زن، تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در کلاله تصریح کرد : وحدت وهمدلی زمانی به بار می نشیند که برپایه مودت و رحمت شکل گیرد.
وی بابیان اینکه قدرت و جایگاه، باعث تبعیض بین انسان ها نمی شود، اظهارداشت: انسان هایی که به قدرت و مقام بالاتری رسیده اند ودارای جایگاه برتری شده اند، باید بدانند که این جایگاه را مرهون پائین دستی ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدف ایجاد امنیت، آرامش و دستیابی به زندگی همرداه با مودت، با جانفشانی شهیدان به اینجا رسیده است.
رحمانی به ویژگی های منحصربفرد امام خمینی(ره) درشرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: امام راحل(ره) در شرایط بحرانی برای اینکه لطمه ای به دیگران نرسد، خطر را به جان می خریدند که این امر را به عینه مشاهده کرده ایم.
در این همایش فرماندار کلاله نیز به نقش زنان و خانواده در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: بدون شک زنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذار داشته اند.
نصرت برزگرافزود: نقش انکار اپذیر بانوان کماکان با پرورش نسل های آینده ساز ادامه دارد.
وی تاکید کرد: زنان علاوه بر نقشی که در عرصه های مختلف انقلاب داشتند، در سال های جنگ تحمیلی نیزنقش خودرا قاطعانه ایفا نمودند.
همایش منزلت زن، تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در کلاله با مشارکت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، اداره کل اموربانوان استانداری گلستان و فرمانداری کلاله برگزار شد.
شهرستان کلاله با بیش از110هزار نفرجمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا