چیت چیان: جایگاه شایسته کشور در پرتو اقتدار سیاسی- اقتصادی است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرنا، «حمید چیت چیان» عصر چهارشنبه در همایش «گرامیداشت روز بسیج مهندسین صنعتی» که در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار شد، افزود: ما باید علم را به عالی ترین قله برسانیم؛ زیرا اگر فعالیت های اقتصادی بر پایه دانش روز دنیا نباشد بهره وری و اثربخشی لازم را نخواهیم داشت.
وی اضافه کرد: بسیج رسالت همگانی دارد اما آنچه در شاخه مهندسی بسیج باید در نظر گرفت این است که به بالاترین علوم دست یابیم؛ زیرا اقتدار کشور در گرو دستیابی به علم و فناوری است.
چیت چیان گفت: روحیه بسیج و کار جهادی الگوی صنعت برق کشور است؛ از این رو، اکنون در صنعت برق از نظر گستردگی شبکه و میزان تولید جزو ١٤ کشور دنیا به شمار می رویم و از لحاظ تجهیزات تولید، انتقال و توزیع در داخل کشور و به همت صنعتگران و پیمانکاران داخلی تولید می شود که البته باید همیشه خود را به علوم روز مجهز کنیم.
وی تاکید کرد وزارت نیرو افزون بر کار فنی و ارایه خدمات در ماهیت یک دستگاه بسیجی است. گستره خدمات این وزارتخانه شامل روستاها و شهرهای سراسر کشور می شود و حتی یک لحظه تعطیلی ندارد.
وزارت نیرو بیش از ٥٢٠ شهید را در جنگ تحمیلی و هنگام انجام ماموریت تقدیم کرده است و بیش از ٢٠ هزار ایثارگر و ١٢٠٠ تن از فرزندان شهیدان در این وزارتخانه فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، همایش گرامیداشت روز بسیج مهندسین صنعتی چهارشنبه با حضور وزیر نیرو، رییس سازمان بسیج و مستضعفین و مقام های لشگری و کشوری در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار شد.
اقتصام**9132**1961** خبرنگار: فرزانه سلامت بخش** انتشاردهنده: مریم مسعود

آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا