تداوم برگزاری جلسات تخصصی بررسی پیش نویس قرارداد احداث کارخانه زباله سوز

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

تداوم برگزاری جلسات تخصصی بررسی پیش نویس قرارداد احداث کارخانه زباله سوز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برگزاری سومین جلسه فنی و تخصصی بررسی پیش نویس قرارداد احداث کارخانه زباله سوز در تبریز خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، علیرضا اصغری با اشاره به برگزاری سومین جلسه تخصصی بررسی پیش نویس قرارداد بین شرکت سرمایه گذار و سازمان مدیریت پسماند گفت: علی رغم نیاز ضروری تبریز برای احداث کارخانه تولید انرژی از پسماند و جلوگیری از دفن روزانه هزار تن زباله که مشکلات زیست محیطی می تواند داشته باشد ، دقت قرارداد و همچنین کیفیت ، تکنولوژی و ماشین آلات، فدای سرعت در عقد قرارداد و اجرای پروژه نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه موارد مهم و قابل بحث باقی مانده از دومین جلسه فنی مورد برسی فنی و کارشناسی قرار گرفت اظهار داشت: از جمله موارد مهمی که در این جلسه مورد بررسی و تحلیل کارشناسی قرار گرفت می توان به موضوع ارزش حرارتی پسماند های شهری تبریز و تظمین های لازم برای سرمایه گذار در این خصوص اشاره کرد.
سومین جلسه تخصصی بررسی پیش نویس قرارداد فی مابین مدیران ارشد شرکت کئنیم کلاسانو فرانسه و مدیرعامل و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در محل سالن صائب تبریزی هتل کایا برگزار شد.
با توجه به اینکه این قرارداد اولین قرارداد سرمایه گذاری به روش B. O. T.  در خصوص احداث نیروگاه تولید برق از زباله در کشور و خاورمیانه می باشد، از حساسیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور مقدمات عقد قرارداد و با دقت خاصی در حال انجام است.
بر اساس اعلام علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، مهمترین و اصلی ترین بخش این پروژه مهم تنظیم قرارداد و تعیین دقیق تعهدات و وظایف طرفین قرارداد می باشد و اعمال دقت در جزئیات قرارداد، عملیات اجرایی و انجام کارها را در آینده راحت تر خواهد کرد.
با تلاش های شبانه روزی و برگزاری جلسات فشرده با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی امید آن می رود تا سه ماه آینده عقد قرارداد نهایی صورت گیرد و کار بررسی و تنظیم قرارداد سخت ترین مرحله اجرای این پروژه مهم زیست محیطی می باشد.

دکمه بازگشت به بالا