57 میلیارد ریال پروژه شرکت توزیع برق تبریز در آذرشهر افتتاح شد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

هم زمان با دهه مبارک فجر؛

57 میلیارد ریال پروژه شرکت توزیع برق تبریز در آذرشهر افتتاح شد

 

هم زمان با دهه مبارک فجر،پروژه های شرکت توزیع نیروی برق تبریز به ارزش بیش از 57 میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ارک خبربه نقل ازنصر، در این مراسم که با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان آذرشهر برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تعداد پروژه های آماده افتتاح توسط این شرکت در آذرشهر 230 پروژه می باشد که تنها قسمتی از پروژه های انجام یافته در طول امسال است.

افشین روشن میلانی در خصوص اهم پروژه های افتتاح شده تشریح کرد: احداث روشنایی معابر بلوار ولایت آذرشهر، بلوار ورودی تیمورلو و روشنایی معابر از دانشگاه آزاد تاپمپ بنزین بیگلو از مهمترین پروژه های اجرا شده در شهرستان آذرشهر می باشد.

همچنین وی افزود: نصب تابلوهای هوشمند چاه های کشاورزی و ظرفیت سازی چاه های کشاورزی روستاهای قشلاق و فیروز سالار و جاده کمربندی آذرشهر نیز دیگر پروژه مهم در این شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: تمامی پروژه هابه طور کلی در حوزه های توسعه و احداث، توسعه فيدر از پست هاي فوق توزيع، جابجايي تاسيسات، ايجاد قدرت مانور، اصلاح و بهينه سازي شبکه، شبکه روشنايي معابر، طرحهاي کاهش تلفات و نيرورساني می باشد.

وی در پایان خاطر نشان شد: هم اکنون نیز بیش از 10 میلیارد ریال پروژه در محدوده شهرستان آذرشهر در حال اجرا می باشند که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسند.

گفتنی است پروژه های برق رسانی به مجتمع های مسکونی 192 واحدی صفا و 102 واحدی سرو و نگین و همچنین پروژه کابل کشی 20 کیلو ولت بیمارستان جدید شهرستان آذرشهر، به عنوان نمونه هایی از پروژه های صورت گرفته، در این مراسم به بهره برداری رسیدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا