52 فقره تصادف در راه های خراسان جنوبی رخ داد

سرهنگ حسین رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 43 فقره تصادف خسارتی و هشت فقره تصادف جرحی در استان به وقوع پیوست.
وی از مسدود بودن تمامی راه های فرعی و روستایی شهرستان های بیرجند، سربیشه و درمیان خبر داد و گفت: جاده های استان به دلیل بارش برف و بوران در روز گذشته، اکنون بسیار لغزنده است و توصیه می شود رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
وی بیان کرد: محورهای اصلی استان باز است اما تردد در محورهای بیرجند – سربیشه و نهبندان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر خواهد بود.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا رضایی اظهار کرد: از روز گذشته امداد رسانی در حال انجام است و تا ساعتی پیش به 92 نفر از مسافران امدادرسانی شد و به محل امن منتقل شدند.
وی از مسافران و رانندگانی که در جاده های مواصلاتی استان در حرکت هستند خواست با کمترین سرعت و با دقت و تامل به مسیر خود ادامه دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، چندی قبل گفته بود که این استان با9.2 درصد وسعت کشور، 5.5 درصد راه های ایران را دارد.
جعفر شهامت افزود: این استان 17 هزار و 150 کیلومتر راه دارد که طول راه های استان به نسبت جمعیت پنج برابر است که شامل راه های شریانی، راههای اصلی و راه های فرعی و روستایی است.
خراسان جنوبی در مسیر تردد استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، سمنان ، اصفهان ، هرمزگان و کشور افغانستان قرا دارد.
این استان با حدود 780هزار نفر جمعیت، 151هزار کیلومتر مربع مساحت دارد، سومین استان پهناور و دومین استان بیابانی کشور است.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7557* 6054* خبرنگار – رقیه محمدی * انتشار دهنده – مریم پنجابی*

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا