16 راس گاو قاچاق به مقصد نرسيد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

16 راس گاو قاچاق به مقصد نرسيد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامي شهرستان نائين از كشف 16 راس گاو قاچاق در اين شهرستان و دستگيري يك قاچاقچي احشام خبر داد.

سرهنگ “صادق كاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت شهرستان نائين حين كنترل خودروهاي عبوري از ايستگاه به يك دستگاه كاميون كشنده اكسور مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: اين خودرو حامل 16 راس گاو قاچاق  و فاقد هر گونه مدارك گمركي و بهداشتي بود كه قاچاقچيان اين احشام را  شبانه از يكي از مرزهاي شرقي كشور بارگيري و قصد ورود آنها به استان اصفهان را داشتند.

اين مقام انتظامي ارزش اين احشام را يك ميليارد و 200 ميليون ريال دانست و اظهار داشت :در اين خصوص يك قاچاقچي احشام دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين در پايان خاطر نشان كرد: قاچاق احشام علاوه بر پيامد هاي زيان بار اقتصادي احتمال انتقال بيماري هاي مشترك بين انسان و حيوان از ديگر كشورها به كشورمان را نيز دارد كه از مردم تقاضا مي شود هر گونه اخبار در اين خصوص را به پليس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا