تاکید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بر تقویت آموزشهای تخصصی امدادگران

پایگاه خبری ارک حبر-اصفهان:

تاکید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بر تقویت آموزشهای تخصصی امدادگران
 
 
در پی بازدیده سرزده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پایگاه امدادونجات بین شهری شهدای امدادگر مبارکه با اعلام نقطه حادثه فرضی توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‏های اضطراری استان و فراخوان نیروهای عملیاتی مانور لحظه صفر به اجرا درآمد.  

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، دکتر محسن مومنی اظهار داشت : در این مانور که به منظور سنجیدن میزان آمادگی امدادگران در مقابله با حوادث مختلف برگزار شد، هیچ گونه هماهنگی و اعلام قبلی انجام نشده بود.

وی افزود: این مانور با هدف آمادگی نیروهای امدادی، تقویت توان عملیاتی و بررسی نقاط ضعف احتمالی نجاتگران پایگاههای امداد ونجات بین شهری شهرستان مبارکه برگزار شد .

مومنی با مثبت ارزیابی کردن روند اجرایی و عملیاتی مانور ساعت صفر، اضافه کرد:  وقوع برخی از حوادث اجتناب ناپذیر بوده ولی آنچه که مهمتر است، میزان آمادگی و انجام اقدامات اصولی در صحنه حوادث است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بر حفظ آمادگی و تقویت آموزشهای تخصصی و بازآموزی کلیه نیروهای امداد و نجات بویژه نجاتگران مستقر در پایگاههای امداد ونجات بین شهری استان و امدادگران فعال در طرح های نوروزی تاکید و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف والای خود از جمله حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با امداد رسانی به موقع در هنگام بروز حادثه و بحران، تلاش کرده در این خصوص گامهای موثری را بر دارد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا