افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد به دو میلیون و 100 هزار ریال

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان غربی:

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی خبرداد
افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد به دو میلیون و 100 هزار ریال
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: با اجرای مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی، مستمری مددجویان کمیته امداد به دو میلیون و 100 هزار ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، عزیز سهندی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با مصوبه جدید نمایندگان مجلس قراراست بودجه این کمیته یک ونیم برابر شود که در این صورت میزان مبلغ پرداختی به مستمری بگیران به صورت میانگین از 700 هزار ریال به دو میلیون و یکصد هزار ریال افزایش می‌یابد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آدربایجان‌غربی ادامه داد: هدف اصلی این کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند سازی افراد نیازمند است و دراین راستا در استان سالیانه ۱۰درصد از مددجویان توانمند می‌شوند.
وی با بیان اینکه حدود 13 میلیارد ریال کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش این کمیته در سال جاری پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین مبلغ 25 میلیارد ریال صرف هزینه‌های فرهنگی این افراد ازقبیل اردوهای فرهنگی، تربیتی و…می‌شود.
سهندی خاطرنشان کرد: توجه به سه قشر زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و روستائیان در دستور کار این کمیته برای خدمت‌رسانی به مددجویان قرار دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: پرداخت حقوق نیازمندان این کمیته بر پرداخت حقوق کارکنان آن اولویت دارد و بعد از پرداخت مستمری نیازمندان نسبت به پرداخت حقوق کارکنان این کمیته اقدام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا