برگزاری نشست جوانی فصل رویش با موضوع “سردرگمی در زندگی”

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برگزاری نشست جوانی فصل رویش با موضوع “سردرگمی در زندگی
سلسله نشست های جوانی فصل رویش با عنوان “چرا در زندگی سر در گم هستم؟” 21 بهمن ماه در کتابخانه مرکزی  برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس فرهنگسرای پرسش با بیان این مطلب گفت: بی معنایی، امروزه در زندگی بسیاری از افراد وجود دارد بنابر این معنا بخشیدن در زندگی به یکی از اصلی ترین دغدغه های بشر تبدیل شده است.
پرورش اظهار داشت: انسان زمانی که با وضعی تغییر ناپذیر رو به رو می شود، این فرصت را دارد که به ژرف ترین معنای زندگی دست یابد اما از آنجایی که به نظر می رسد انسان ها به ویژه جوانان روز به روز از دست یابی به چنین معنایی، فراری هستند، مهمترین رسالت امروز، عمق و معنا بخشیدن به هر چیز و یا فعالیتی است که انجام می شود.
وی افزود: اکثر جوانان امروز معنایی برای زندگی خود ندارند، نمی دانند چرا باید زندگی کنند، به همه چیز عادت گونه نگاه می کنند و مسئولیت پذیر نیستند و از سویی، جدای از این نوع نگرش که ناشی از روند کلی بشر است، برخی مسائل و مشکلات نیز انسان را به پوچی و بی انگیزگی می رساند.
رییس دفتر تخصصی مشاوره تصریح کرد: فرهنگسرای پرسش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در قالب اجرای برنامه سلسله نشست های “جوانی فصل رویش” 21 بهمن ماه جاری به موضوع “چرا در زندگی سردرگم هستم؟” می پردازد.
پرورش ادامه داد: این نشست روز پنجشنبه 21 بهمن ماه ساعت 15 با حضور دکتر سید محمدجعفر غفرانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در محل کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های دفتر تخصصی مشاوره می توانند با شماره 35230550 تماس حاصل کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا