اجرای نمایش های “کربه ای در حوالی این خانه” و “پیرمرد، بقچه، دوچرخه”

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اجرای نمایش های “کربه ای در حوالی این خانه” و “پیرمرد، بقچه، دوچرخه”

نمايش “پيرمرد، بقچه، دوچرخه” تا 8 آبان در خانه هنرمندان و “گربه ای در حوالی این خانه” تا 12 آبان در تالار هنر اجرا مي شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، محمد ترابي، شميلا تابش، پوريا ريحاني و رويا سعيدي از جمله بازیگران این نمایش هستند که به ايفاي نقش مي پردازند.

نمايش “پيرمرد، بقچه، دوچرخه” از سوی خانه تئاتر حوز هنري و با همكاري تالار هنر سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان تا 8 آبان ماه ساعت 18:45 در محل خانه هنرمندان واقع در  پل بزرگمهر ، پارک ایثارگران اجرا مي شود.

نمایش “گربه ای در حوالی این خانه” به کارگردانی هادی عسکری نیز  تا 12 آبان ماه در تالار هنر به روی صحنه می رود.

این نمایش روایتگر داستان مردی است به نام مزدک که زندگی اش در آستانۀ فروپاشی قرار گرفته و به تازگی ورشکست شده و در طبقۀ فوقانی خانه خسرو دوست قدیمی اش سکنی گزیده است.

دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از 1 تا 12 آبان ماه نمایش “گربه ای در حوالی این خانه” را در محل تالار هنر به نمایش می گذارد.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هادی عسکری کاری از گروه نمایشی بیست و سه است که علیرضا مقامی پور، محمدحسن رحیمی، بهار زنگنه، سمیه جعفری منش، نکیسا رسا، آیلا جهانگیری و هادی عسکری در آن به ایفای نقش می پردازند.

علاقه مندان برای دریافت بلیط و تماشای این نمایش و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجراهای تئاتر تالار هنر می توانند با شماره 35660966 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا