بهره برداری از 2 طرح بهداشتی و آموزشی با حضور فرماندار اصفهان در بخش مرکزی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بهره برداری از 2 طرح بهداشتی و آموزشی با حضور فرماندار اصفهان در بخش مرکزی

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان  دبیرستان پسرانه خیرساز والدین شهیدان بهنام نیا با 3 کلاس، در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع، با زیربنای 352 متر مربع و با اعتبار 3 میلیارد ریال در روستای دشتی و مرکز خدمات جامع سلامت کوهان در زمینی به مساحت 600 متر مربع و زیربنای 450 متر مربع و با اعتبار 6 میلیارد ریال جهت ساخت و تجهیز در روستای کوهان بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه به 3 دسته پروژه بخش خصوصی، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها و پروژه های دولتی، پروژه های خیرساز را نیز باید اضافه کرد، افزود: خیرین حامی دولت و دارای نقشی بی بدیل و مؤثر در اجرا و ایجاد پروژه های مختلف بالاخص در حوزه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهرستان هستند که جایگاه آنان باید به درستی برای مردم تبیین شده و از ایشان تجلیل گردد.

کفیل تصریح کرد: خیرین با ایجاد و اجرای پروژه هایی مختلف، صدقه جاریه و پس انداز معنوی ماندگاری را برای خود ایجاد کرده و نام و یاد آنها همیشه زنده و جاودانه خواهد بود.

گفتنی است، 2 طرح بهداشتی و آموزشی مجموعا با اعتبار 9 میلیارد ریال با حضور فرماندار اصفهان در بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا