فرماندار اصفهان بر الگو قراردادن دیگر استان ها و شهرهای پاک در امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرماندار اصفهان بر الگو قراردادن دیگر استان ها و شهرهای پاک در امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، هدف از تشکیل این جلسه را آشنایی بیشتر با ماده 16، ماده 15 و ماده 80 قانون برنامه ششم دانست و تأکید کرد : با الگو قرار دادن دیگر استان ها و شهرهای پاک و همچنین طرح ایده های نو، باید گام های مؤثرتری در راستای مبارزه با مواد مخدر در اصفهان نیز برداشته شود.

فرماندار اصفهان در حاشیه این جلسه، به اتفاق اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، از مرکز درمان و کاهش آسیب (موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ) واقع در جاده اصفهان -بهارستان  و همچنین مرکز اجتماع درمان مدار زنان (tc) واقع در شهر اصفهان بازدید و مسائل و مشکلات این دو مرکز را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رضوانی در این بازدید، اقدامات صورت گرفته در این دو مرکز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: انشاء الله با همفکری و هم اندیشی همه اعضا، شرایط فعلی این دو مرکز پیرامون درمان و پیشگیری از اعتیاد بهبود یابد.

وی ضمن گفتگو با تعدادی از مددجویان این دو مرکز و استماع مشکلات آنان، بر پیگیری و رفع مشکلات آنان تأکید نمود.

گفتنی است، مرضیه فرشاد مدیرکل سازمان بهزیستی استان نیز در این بازدید، ضمن معرفی دو مرکز درمان و کاهش آسیب (موضوع ماده 16 ) و مرکز اجتماع درمان مدار زنان (TC)، به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بهزیستی درخصوص درمان و پیشگیری از امر اعتیاد در اصفهان اشاره کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا