دستگاه های امدادرسان قزوین برای اسکان اضطراری در راه ماندگان آماده اند

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، رضا گروسی روز یکشنبه با اشاره به تداوم بارش برف از شب گذشته تاکنون در استان قزوین، افزود: با تدابیر و پیش بینی های صورت گرفته در مدت یاد شده هیچ گونه مشکل و حادثه ای در مسیرهای استان بوجود نیامده و هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد.
وی اضافه کرد: پیش بینی های هواشناسی نشان می دهد که بارش برف از امشب افزایش می یابد بنابراین همه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز نسبت به اسکان اضطرای مسافرین و ارائه خدمات لازم اقدام نمایند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به تشکیل نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران امروز در استانداری، تصریح کرد: در این جلسه آخرین اقدام ها و تمهیدات لازم با هدف آمادگی بیشتر دستگاه ها و شهرداری ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرین بررسی و پیش بینی های لازم برای امدادرسانی مطلوب به درراه ماندگان احتمالی صورت گرفت.
گروسی در پایان گفت: بارش این نعمت و رحمت الهی بخش به کاهش کانون های ریزگرد و گرد و غبار در استان کمک کرده و هزینه های پیشگیری و مقابله با بیابان زایی را کاهش خواهد داد.
3013
انتشاردهنده: رضااولادی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا