مردم از سفرهای غیر ضروری در روزهای آتی خودداری کنند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، خلیل رضائیان یکشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان فارس در جمع خبرنگاران افزود: در بحث تعطیلی مدارس نیز ستاد مدیریت بحران امروز عصر پس از بررسی نهایی وضعیت هوا در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های تمام یا بخشی از استان تصمیم گیری خواهد کرد و این موضوع تا ساعاتی دیگر از طریق رسانه ها به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها با هدف جلوگیری از ایجاد مشکل برای دانش آموزان و دانشجویان انجام می شود و لذا از خانواده ها تقاضا می شود که در صورت اعلام تعطیلی از انجام سفر خودداری کنند.
رضائیان بیان کرد: جلسه امروز شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یک سری مصوباتی نیز به همراه داشت که از جمله اینکه پروژه ها و کارگاه های سازندگی مستقر در مسیر رودخانه ها و مکان هایی که احتمال آب گرفتگی وجود دارد با حفظ آماده باش تجهیزات و نیروها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری تعطیل شود و همچنین فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی نیز برای روزهای آتی حتما کشیک 24 ساعته داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: آن دسته از معابر و پل ها در نقاط مختلف استان و شهر شیراز و همچنین کنار گذر رودخانه خشک شیراز نیز چنانچه تشخیص داده شود که باز بودن آنها ممکن است خطری برای شهروندان ایجاد کند با اعلام ستاد مدیریت بحران و همکاری راهنمایی و رانندگی مسدود خواهند شد.
رضائیان، از شهروندان خواست که به توصیه هایی که از سوی ستاد مدیریت بحران استان اعلام می شود دقت کرده و آنها را رعایت کنند.
در این جلسه دستگاه های امدادی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین میزان آمادگی برای مقابله با هر حادثه ای ارائه کردند.
6122

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا