کشف 10کیلوگرم هرویین در قم

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قم، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز یکشنبه در گفت و گویی اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد سه تن از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقدار قابل توجهی هرویین از استان همجوار به قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی پس از هماهنگی های قضایی، پنج اکیپ عملیاتی برای کنترل آمد و شد خودروهای عبوری به محورهای مواصلاتی استان قم اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: سرانجام یک دستگاه خودرو پژو در ابتدای حوزه استحفاظی قم شناسایی و با هماهنگی تیم های عملیاتی توقیف شد.
بلفکه افزود: سپس در بازرسی از داخل خودرو، 10 بسته هرویین مرطوب به وزن حدود 10 کیلوگرم کشف و هر سه متهم دستگیر شدند.
وی گفت: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** اعتراف سارقان مغازه به 16فقره سرقت در قم
رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری 2 سارق مغازه در قم خبر داد و گفت: متهمان هنگام ظهر از حضور نداشتن کسبه استفاده کرده و به 16 مغازه دارای شیشه سکوریت و بدون حفاظ ایمنی دستبرد زده بودند.
سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: با دستگیری 2 سارق مغازه توسط ماموران انتظامی استان قم، متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
به گفته وی، افراد مذکور در پلیس آگاهی قم و در رویارویی با شواهد و قرائن موجود به 16 فقره سرقت از مغازه های سطح شهر اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهمان اذعان کردند هنگام ظهر به مغازه های دارای شیشه سکوریت و بدون حفاظ ایمنی دستبرد می زدند.
وی با بیان این که تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، تصریح کرد: خریداران اموال مسروقه نیز 2 تن بودند که شناسایی و بلافاصله دستگیر شدند.
کرمی گفت: متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا