طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ درزنجان از ۱۶ اسفندماه جاری آغاز می شود

پایگاه خبری ارک خبر-زنجان:

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان:
طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ درزنجان از ۱۶ اسفندماه جاری آغاز می شود
تعزیرات حکومتی

زنجان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در استان زنجان از ۱۴اسفند جاری آغاز می شود.

ارک خبربه نقل ازمهر:مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح نظارتی از بازارتوسط تعزیرات حکومتی استان زنجان اجرا می شود، افزود: طبق سنوات گذشته ،طرح ویژه نوروزی با محوریت تعزیرات حکومتی استان و با همکاری سازمانهای مربوطه در سال ۹۵ در راستای جلوگیری از بروز تخلفات در سطح استان اجرا می شود.

وی اظهار کرد: این طرح طی دو مرحله از ۱۴ اسفند ماه تا ۳۰ و مرحله دوم هم از یک فروردین ماه تا ۱۳ فروردین سال ۹۶ اجرا می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در راستای اجرای موثر طرح ، کشیک ها ویژه در روزهای جمعه و ایام تعطیل در اداره کل و ادارات تابعه مستقر خواهد بود و پرونده های وارده نیز بر اساس تصمیمات اخذ شده در جلسات حقوقی اداره کل ،بصورت خارج از نوبت رسیدگی می شود.

ممیزی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کردو گفت: همکاری مستمر با استانداری، فرمانداری، ائمه محترم جمعه، سازمان‌های صنعت معدن و تجارت، صداوسیمای استان، دانشگاه‌های علوم پزشکی، ادارات کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها، استاندارد، اتاق اصناف و سایر نهادهای مسئول در امر تنظیم بازار،تمرکز توان عملیاتی ادارات کل اجرایی سازمان در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ایام پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی، حضور مؤثر در امر مبارزه با تخلفات، خصوصاً گران‌فروشی جهت برخورد قانونی با عوامل اخلال در نظم بازاراز اهداف این طرح است.

وی تصریح کرد: گزارش عملکرد طرح نوروزی از طریق سایت های خبری،روزنامه ها و صداو سیما به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان حوزه های رسیدگی و نظارتی را بخش کالا و خدمات اعم از صنفی و غیر صنفی، بخش بهداشتی، درمانی و دارویی، قاچاق کالا و ارز عنوان کرد.

ممیزی تصریح کرد: میادین میوه و تره بار، نمایشگاه های بهاره ،مراکز عمده ،تهیه و عرضه مواد غذایی از جمله رستورانها ،سالن های غذاخوری شهری و جاده ای، قنادی ها، انبار ها ،سردخانه ها و فروشگاههای زنجیره ای، شرکت های مسافربری، اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی، جایگاه سوخت ، مراکز بهداشتی و درمانی، آرایشگاههای زنانه و مردانه است.

وی افزود: این طرح با محوریت تعزیرات حکومتی استان زنجان و با همکاری کلیه سازمانهای مربوطه به مرحله اجرا خواهد رسید. پرونده های وارده از محل اجرای این طرح با تصمیمات ماخوذه در جلسات حقوقی اداره کل بصورت خارج از نوبت رسیدگی و نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: شهروندان و مسافران محترم می تواندددر صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور مراتب را به بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت اطلا ع داده و یا با حضور در اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ادارات تابعه در شهرستان های ابهر و خدابنده نسبت به تکمیل فرم شکوائیه اقدام کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا